What makes me happieee

Tog mig i kragen och inhandlade nytt smink igår. Jag mår så bra och är så nöjd med tillvaron just nu, då kan jag unna mig saker. De flesta är tvärtom, shoppar när de är lessna för att dämpa känslorna och få något nytt att vara glad över.
Jag måste må bra för att kunna köpa saker till mig själv. Och nu fan är jag så nöjd med mig själv, jag har gått ner massor i vikt, jag har ett jobb, jag ska åka utomlands med pojken jag älskar. Och en hel massa saker känns bara bra.
Då fan ska jag få precis vad jag vill ha - och just nu var det massa nytt smink. Bra smink. Förr hade jag bara Make Up Store prylar, la hur mycket pengar som helst på det. Men nu senaste åren har jag inte kännt värdet i det, jag hade tappat lusten för det helt enkelt.
Men nu känner jag bara faan, jag vill syssla med design, vara konstnärlig och sminka mig så bra som jag brukade göra.
Hittade två jättefina skuggor på MUS (haha mus!), längtade tills idag när jag skulle sminka mig med dem första gången. Ja jag vet, totally corny - men jag kan inte förklara hur jag känner när jag sminkar mig. Det är liksom euforiskt.


Den vänstra skuggan är favoriten och heter Velvet, den andra heter cookie och är också väldigt mumsig. Nagelfilen fick jag som en give-away eftersom jag fick vänta i sjutton år på assistans. Det tycker vi om.
Give-awayen alltså, inte att vänta.

Så här nöjd ser jag ut efter provkörningen:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback