Underbara fredag

Klockan är halv två och jag har nyss gått upp. Fy fan va underbart. Vaknade helt utvilad vid 10. Gusyav skulle gått till skolan då men han låg kvar o gosade med mig i sängvärmen. Helt underbart. Sen somnade vi om i sked och sov till typ kvart i ett... kelades lite innana vi kravlade oss ur sängen.
Nu har jag dukat upp med lyxfrukost, ägg, kräftstjärtar, massa grönsaker, borgmästarost, philadelphiaost, knäckebröd apelsin juice och en green chai latte. Wunderbaaar.

Ska se senaste CSI och ta det lungt, sen ska jag städa och motionera och bara vara. Kanske ta en sväng på stan. Men det känns inte så lockande faktiskt. Se om Zarah vill komma över o leka.

Nu ska jag äta min underbara frukost med min underbara man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback