Today was a good day

Då var man hemma igen, inte helt slut som jag brukar vara. Riktigt skönt faktiskt.
Har varit lungt på jobbet, vilket gjort sitt förstås. Var iväg och lunchade med Camilla också, det var skönt att komma bort från jobbet o snacka lite skit en timme. Satt på Paus o åt en varsinn maffig sallad. Hade kräftor och jätteräkor i min. Fy fan va gott. Tror jag ska göra tapas med massa skaldjur o fisk ikväll, mumma!

Min nya stammis var inne idag också, hon är så söt. Berättade att hon tyckte så bra om mig och att hon aldrig varit med om så bra service förut(Gittan o Gosia får ta till sig lite av det, de har ju också hjälpt henne - ja jag vet att ni sitter o smygläser). Så hon hade minsann berättat för alla sina vänner och bekanta hur vi hjälpt henne och rekomenderat oss så mycket. För så ska det va, är man nöjd så ska folk veta om det!
Fan blir helt glad när jag tänker på det.

Hade ett par sen på kvällen som varit hos mig vid ett par tillfällen, och ni vet en del fastnar ju bara i minnet, även om de säkert inte vatt inne sen december. Så vi pratade om allt möjligt och man känner sig så uppskattad när de tar sig tid att läsa på min namnskylt och säga typ: Men Evelina vad tror du om... blablabla..?

Egentligen stod här en annan text, men eftersom jag är en fin människa har jag tagit bort den så nu förtjänar jag att få vara ledig när jag och min man firar 2 år.

Tror jag ska ta vara på piggeheten och dra med Gustav på lite biljard nu! Woho!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback