Tema: Fan vad jag är fokuserad

Märker ni en tendens i mina inlägg eller?

Jaja, kom på en annan sak också... Gustav har övertalat mig om att prova på klättring, vi har ju en klätterhall ganska nära här. Så nu vill han att jag ska följa med och prova på och sen om jag tycker det är kul så ska vi börja klättra.
Visst för mig låter det kul att prova på, men att på en regular basis gå o klättra? Jag måste säga att jag är lite osäker.

Jag vill börja dansa, men som jag jobbar nu så kan jag typ inte gå en kurs. Utan måste ha en aktivitet som jag kan ägna mig åt när det passar mitt schema. Typ klättring. Men jag är ju vig som en katt så klättring kanske skulle kunna vara något?

Man blir ju väldans uthållig och smidig propagerar Gustav för. Och då när jag tar mig i kragen och börjar dansa så har jag ju arbetat upp min forna dansform kanske? Eller?

Jaja den som lever får se. Nu måste jag sminka mig. Kan ju inte se ut hur som helst när man är en respekterad bankperson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback