Slap myself around

Nä nuf år det vara nog med det här degandet. Från och med iag blir det nya tag och därmed basta. Funderar på om jag ska lägga om maten lite så att jag bara ätr proteinshake på kvällen. Sen måste jag komma upp på motionscyckeln lika mycket som förr. Minst 5 km om dan, 10 om jag har sovmorgon.
Gjorde cirkus hundra situps igår, och 40 rygglyfft(eller sällyft som jag kallar dem), lite armhävningaroch studsade på bollen. Fan vill så gärna gå ner en klädstorlek till inann egypten, helst två bh storlekar också, men eftersom mina bröst bara blivit större trots att jag sen jag var typ 15 gått ner säkert 10-15 kg får jag väl inte hoppas på för mycket.
Fan jag skulle vilja veta vad jag väger. Sen vill jag väga mindre. Jag vet att jag har världens fixering, men eftersom jag under hela min skoltid varit tjock och jag har kännt mig hemsk för det så vill jag vara så liten o nätt jag kan vara... för sen när jag fått barn o så lär jag ju bli tjock igen. Å jag vill vara så snygg jag kan vara så länge som möjligt. Så det så.

Igår när jag duschat upptäckte jag att jag ser ut som en jättebebis bakifrån, mina ben o rumpa är rätt släta från celluliter men dom är typ rultiga o jag har dubblastjärtveck som bebisar har. jag vill inte vara en jättebebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback