Skottpeng på svenska mode-personligheter

Nu blir jag genuint upprörd.

SItter och läser på Sofies mode, vilket är ett sånt skämt att det är brutalt. Det är som en tågolycka, helt hemskt, men man kan inte sluta glo.

De har ju varje vecka nån kändis som stilikon, visst kan jag förstå brudarna i Gossip Girl med sin preppiga stil.
Men nu till dagens skämt, de har nämt
Kim Kashardian som en stilikon! Det existerar ju inte. Hon ser ju bara vulgär ut. Haremsbyxor och kavaj? Fel fel fel.
"Leta efter ett likannde bälte second hand" - Men vafan, för man vill ju ha ett bälte som skriker ghettoslut menar jag.

Sen kommenterar även Sofie med att utsvängda byxor kommer vara en riktig hit i sommar.
MEN DET ÄR JU FÖR I HELA HELVETET INTE SNYGGT FÖR DET!

Usch. Det var en hit att ha en stingbadräkt i skrikig färg som skar sig mot de vulgära cykelbyxorna man hade under när man stod på gymmet med svettband runt huvudet en gång i tiden också.

Jag hatar folk som tror att de kan något om modevärlden för att de följer trender. Skaffa ett riktigt jobb för fan.
Fan vad jag är upprörd. Jag borde ge mig in i branchen. Eller jag är ju påväg in. Jag ska designa kläder som alla kommer skrika efter. Vänta ni bara.

Och nej jag är inte avundsjuk, jag har precis samma kurvor som Kim, jag tycker också om att visa upp dem - men med måtta. Kan man inte bestämma sig för en stil, ta en i taget istället för att blanda allt på en gång.

Kommentarer
Postat av: Josefin

jag tycker att det du skrev var sjukt bra.

för det första kan inte kim klä sig. bildbevis:
http://perezhilton.com/2009-02-20-kim-kardassians-ass-is-hungry



och för det andra så är väl 'slutty style' inget att sträva efter? det borde väl en 'modemedveten' person som sofie veta??

ok att kim är snygg, men allt förstörs pga sättet hon klär sig!

2009-02-22 @ 23:52:15
URL: http://jooseefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback