Sex me up.

Nu är jag ensam hemma igen, precis pratat lite med Gustav som är o pluggar. Han skulle komma hem snart så skulle vi gå o spela lite biljard. Fan vad vi bränner pengar i biljardhallen. Men det är ju ett rätt billigt nöje faktiskt.

Är lite allmänt seg så är mest på humör att ligga i sängen och se på tv och sexa lite. Bara ha ett enda långt förspel där man bara tar på varandra. Men det är ju söndag också... då ska man ägna sig åt sånt. Om manhar nån man tycker om som man kan göra det med vill säga. Annars får man hitta nån som inte häller har någon att sexa med.

Har varit en rätt bra dag summa sumaro. När jag kom ut från solariet kom Zarah med cyckeln på gatan, världens timeing, sen gick vi hem till mig och jag gjorde mig lite vacker. Sen träffade vi Gustav på Fräcka uppe på kungsgatan, åt sallad och snackade skit. Sen skulle vi gått på stan men det var så förbannat kallt så vi gick hem istället. Zarah hittade ett par byxor i min garderob som hon fick.

Drack kaffe och diskuterade sex och samlevnad. Kom fram till många saker. Bland annat att killar är märkliga varelser, men jag är väldigt nöjd med min. Han är så lik mig men ändå så annorlunda så vi passar ihop så bra. Han vet hur jag vill ha det, och det är viktigt. Killar som skryter om sig själva är oftast urkassa kom vi fram till.

Känner mig lite halvsnygg, ska nog klä på mig något snyggt att ha i biljardhallen så jag får lite uppmärksamhet... och distraherar Gustav. Mohaha... it's a wonderful plan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback