Night of terror

Seriöst, jag är bra på att sova. Men när vissa ljud kommer in i bilden vaknar jag som ett stolpskott.

Vilket var vad som hände inatt.

Hade svårt att somna från början och låg o vände o vred mig för att hitta rätt ställning. Lyckades efter mycket om och men. Sen vid cirkus kl 2 vaknar jag av det välbekanta kräkljudet kommandes från en katt.
"LUUUUUUUUUUUUUPIIIIN! INTE PÅ MATTAAAAAAAAAN!"
Jag ser ju inte mattan från sängen men eftersom det är enda stället jag verkligen vill att han inte kräks så lär det vara där han sitter.
Jag flyger upp och sliter upp dörren till vardagsrummet och mycket riktigt sitter han på matten och är i fullt ös med att kräkas. Jag blir så arg, jag är så trött, jag blir så grinig. Skriker och gormar, svär och fräser. Gustav kommer upp och vi försöker lindra katastrofen.
För alla som inte vet har vi en ryamatta i mocca. Inte bara att torka av lite hur som helst.
Jaja. fick försöka tvätta den försiktigt och lägga på tork.
Senkunde fan inte jag sova. Sista gången jag kollade på klockan var halv sex, sju skulle jag gå upp. Gissa om jag är mör.
Usch jag vill sova mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback