Mon cherie Skalleper<3

Jag var en dålig människa igår... jag var så godissugen, så jag bröt upp förpackningen med pepparkaksdeg vi hade i kylen och mumsade på.
Tänkte på när jag och Meria var små och bakade, eller, jag bakade - Maria åt degen.
Så jag skickade ett sms till henne och sa attjag hade Meriaabstinens och åt pepparkaksdeg och hade värsta minnesstunden. Då ringde hon o sa att jag är trög! Mer än så var alltså inte vår vänskap värd??
Haha:) Snackade skit en stund och jag sa åt henne att följa med till egypten, skulle ju va skitbra om jag åker två veckor, och efterhalva tiden byter Gustav och Maria av varandra! Fan vad jag skulle vilja vara borta två veckor.

Jaja, vi ska leka nästa vecka iaf så jag får titta på hennes katter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback