Lördagens bravader

Hade ingen direkt tid eller ork till att uppdatera med något vettigt igår så jag får väl redogöra lite nu.

Var skitstressad på morgonen, trodde jag var jättesen och stressade iväg till jobbet, när jag låst ser jag på klockan att jag är en kvart tidig. Och inte fan står jag ute i kylan och glor i en kvart, traskade upp til McD och mötte upp Anna-Karin som åt frukost. Unnade mig en kopp stärkande kaffe.


Gick rätt okej på jobbet, tror jag gjorde allt rätt (om inte annat får jag väl veta det med råge imorn). Svettades lite med alla papper överallt, det ska in där, och den där ska dit - eller? Jo vänta och sen den här? Man vill ju gärna inte fucka up hela bokföringen så fort man lämnas unsupervised. Haha:D

Hann via Make Up Store efter jobbet, skulle ha en brun skugga, men det finns ju typ 18 nyanser av brunt. Så hitta jag en annan skugga jag bara var tvungen att ha.

Sen cyklade vi upp till mamma, Gustav byggde in hennes balkong och jag gick igenom ett helt kassavalv av gamla kläder. Så jävla mycket roligt som känns tråkigt att ge bort/slänga, men vad ska man ha det till egentligen? Dagens outfit:


Totally Fuckable.

Hittade även min favorittröja från barndomen:

Så jälla schnygg.

Jahaja, sen drack vi te och fixade mammas dator hon fick i julklapp och knappt förstår sig på. Så nu kan hon se alla filmer vi hade lagt in åt henne (tumme upp).
Sen cyklade vi utan lysen hemåt i mörkret. Helt stelfrusna när vi kom hem så jag gjorde mumsig tacogratäng medan Gustav fick duscha av sig efter allt byggande. Sen såg vi CSI, jag gillar fan han nya skådisen. Grissom hade blivit för mycket karaktär ändå. Tror det var bra för serien med lite nytt syre. Btw kan jag nämna att både NY och Miami suger hästballe och går fan inte att kolla på. Värst är fan Miami.
Efter gottande med massa mat och chokladmousse, vin och pussar gjorde jag en cirkus 200 situps innan läggdags. Kändes bra, såg nån film med Leo DiCaprio och Kate Winstlet (nej inte Titanic) som hade fått jättebra betyg men bara kändes lite eeh?

Jaja det var väl allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback