Ladda batterierna

Gick en superkortis på stan idag, hade velat gå hela dan... men vi so vlänge, låg och kärlekskivades i sängen, sen gick jag och sola(och det vanliga solariet var upptaget så jag fick ta nåt jävla B solarie, dagens sämsta fan). SKulle ta cykeln, men när jag skulle köra iväg märkte jag att det var punka - så fick gå i snöoovädret genom hela stan, jaja fick min morgonpromenad iaf. Under tiden gick Gustav och handlade så när jag kom hem åt vi lyxfrukost med croissant, kokta ägg, avokado, massa olika ostar och grönsaker. Med en kopp green chai-latte ofcörse. Sen tog det mig typ tusen år att göra iordning mig, råkade ligga i badet en bra stund, sen sminkade jag mig massa med mina nya älsklingar... så kom iväg när stan bara hade öppet i 50 minuter till. Och Gustav den jäveln var ju tvungen att slösa dyrbar tid inne på fuckin Claes Ohlsson! Letade efter inspiration men viste inte riktigt vad jag var sugen på, det är jobbigt när pengarna bränner i plånboken.

Fick iaf puder från Yves Rocher, vet inte om det blev fel färg, de hade bara en kvar så hade inte mycket att välja på. Jaja. Hittade ett solpuder på H&M som får följa med till Egypten. Ja jag blir ju inte så jättebrun men man kan ju fuska lite. Dessutom blir solpuder snyggt som rouge när man är lite solig. Blev en ny puderpuff på YR också, och min älskade duschcreme som luktar himmel. Åååh, I love it! Gustav hittade en jacka, han har letat i tusen år. Sen råkade vi bli instängda på H&M, men de släppte ut oss igen:D

Nu ska vi fixa kvällsmat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback