Kan ni fatta det?

Jag kan inte fatta det!

Seriöst nu är allt klart, pengarna väck från kontot och istället har jag  en papperslapp där det står att vi ska till Egypten på!

Här är vårt tjusiga hotell!

Officiel klassificering 5(FEM!!!)stjärnor!

Vi åker ner på vår tvåårsdag, blir till att fira med buller och bång första kvällen. Sen måste vi beställa roomservice!
Man måste ju unna sig lite, vet ju inte när man kan göra det nästa gång!

Det pirrar i kroppen på mig! Gick upp tidigt och gjorde 60 situps, 30 armhävningar och cyklade 5 km. Fy fan vad jag ska bli beachfit! Nu är det ju på riktigt så nu kan jag inte fuska, jag får bara inte. Motivation på topp! Det är ju bara 23 dagar kvar! Iiih!

Åh nej det är bara 23 dagar kvar! Hjälp vad jag måste ligga i hårdträning! Blir nog att följa dieten slaviskt. Sen när vi väl kommer ner ska jag frossa i mat och efterrätter. Mmmmmm!
Läste att det egyptiska köket inte är så genuint utan mest har influenser av mellanöstern, däremot har de hur mycket söta bakverk som helst. Mumma!

Fan jag kan inte fatta det.



Kommentarer
Postat av: Josefin

usch vad fuskigt!

jag vill ocksåååå!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback