Jag längtar

Usch vad sista tiden går långsamt nu. Nästa torsdag som först får jag släppa jobbet. Det ska bli så underbart skönt. Har jobbat ihjäl mig känns det som. Och nu har det bara vällt in ångestfyllda händelser över mig. Jag är ju en sån person att när nån beter sig som en idiot mot mig så får jag ångest. Jag borde jobba med något där man är absolut safe från idioter.
Usch har ett jobbigt samtal att ringa idag också, jag hatar att prata i telefon.

Men tänk sen ligger jag där i min solstol och sippar drinkar i värmen.

Har cyklat, gjort situps och rygglyft nu på morgonen, skulle vara bra om jag kom iväg och solade ikväll. Och träna ännu mer. Fan jag hatar mig putmage, annars ser jag ju helt okej ut i bikinin, men den där jävla semlan till mage - usch:(
Är ju bara en vecka kvar att kämpa, sen ska jag bara lata mig:D Tills det är dags att fixa sommarformen!

Bakade semlor igår också, dom blev jättestora och mumsiga, smällde i mig en hel och blev nästan bakfull. Shit jag fattar inte folk som tävlar i att äta flest semlor, jag vill inte äta en på 10 år nu känns det som. Men det var min sista fetbulle innan fastan nu. Nu blir det ägg och knäcke till frukost, tomat och chili-kräftgryfa till lunch, sen ska jag fan bara äta en proteinshake till kvällsmat och därmed basta! Mitt största problem med det är att jag tycker om att äta på kvällen. Mumsa i mig mat till nån bra film. Men nu kära vänner ska här visas prov på karaktär!

Dags för sminkning nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback