I'm Cursed

Jag älskar fan att äta. Jag vill bara svulla i mig mat mest hela tiden. Mmmmm Maaaat.
Jag sitter och försöker tänka på annat, jag ska ju vara duktig och ha värsta dieten sista veckan innan Egypten nu, det är ju för fan bara en vecka kvar, det måste jag ju klara! Men jag vill ha potatis, bearnaisesås, rödbetor, lasagne, tacos, pizza, laxgratäng, ostbågar - och choklad! Massor med choklad.
Någonting säger mig att mensen är på väg. Det slog mig nu.

Fan att jag ska ha sån karaktär. Om jag skulle knarka skulle jag vara körd, jag skulle älska det ock knarka ihjäl mig. Jag älskar mat, men jag måste ju bli beachfit - now or never. En vecka, G'dammit. Jag vill bara mumsa på något. Nu!
Till och med kött känns lockande. Vad ska jag göra? Kanske skulle uppsöka en hypnotisör som kan vrida om skallen på mig?

Jag skulle ju börja redan för 2 veckor sen med min hårddiet, men det gick åt helvete. Igår hällde jag ju i mig semla o skit också. Nu får det fan vara nog. En proteinshake får jag nöja mig med.
Men soltorkade tomater och lite feta vore trevligt... och ett glas vin... kanske lite ägg med massa majonäs...

Det är fan tur att jag har karaktär, annars skulle jag lätt vara i viktklassen som dokumentärer handlar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback