Hotstuff


Såhär snygg är jag när jag slingar håret.

Tänkte lägga upp en bild på hur det blev men jag ser ju bara muppig ut på alla bilder jag tar, jag gör massa konstiga miner när jag ska ta kort på migsjälv och försöka se normal ut.
Färgen blev jättefin men som vanligt har jag ångest över hur kort håret känns. Fast jag vet ju att det måste vara så om håret ska må bra. Men Det är såå kort! Jag ser ju ut som en pojke! Ja nån från the poodels alltså.
Men det är fint, jag måste bara vänja mig. Samma sak varje gång jag klipper mig, är värsta ångesten inblandad. Jag vill inte klippa mig egentligen. Men man måste faktiskt.
Usch känns som en stor klump i magen, mina toppar är jättefina utan ett enda klyvet hårstrå.
På nåt sätt känns det som att håret är superkort och aldrig kommer bli lika långt och svalligt igen.
Äsch jag skulle klippt av mig hela skiten medan vi ändå var igång.
Eller nää.

Fan vad larvig jag är, det är jättefint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback