Gårdagens bästa

Glömde ju redogöra för det bästa i kaoset på jobbet igår.
Jag, snäll som jag är, ska hjälpa en av tjejera att ha ner en grejj i en låda, så sätter mig på huk och det bara smäller i rumpan på mig!
Trodde hela kjolen spruckit i arslet, lätt panik jag fick. Men det var bara fodret som tur var. Men nu hela tiden jag gör något ansträngade så spricker några sömmar upp, och det smäller till mit skinkorna på mig. Och varje gång tror jag att det är kjolen som gett vika och nu blottar hela min underbara rumpa.

Tänk det vore nåt.


Men fatta pinsamt om kjolen skulle spricka o jag bara tänker äsch det är bara fodret igen... o så är det inte det o så visar jag hela härligheterna för nån kund. Det kan ju bli lite pinigt. Hoppsan Kerstin som Joseph min käre vän jag inte talat med på år och dar brukade säga.

Nej nu blir det sängdags, precis gjort rent mina jobbskor med 10 månader ingrod tåbira så är lite hög på ångorna. Lär nog sova gott ska ni se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback