En dos shopping

Igår fick jag mig den välförtjänta dos shopping jag behövde, fan va skönt det var. Lite frustrerande dock. Vill ha en ny fin klänning till vår dag men det ser ut som att jag får ha samma som förra året=/ Finns verkligen inget vettigt i finkläderstil nu. Annars kan man ju köpa studentkläder sen jul... bastards.

Först blev det storshopping på apoteket, det är ju essencial när man ska till typ Egypten. Blev solkräm, alcogel, disinfekterande våtservetter, förebyggande magtabletter, anti-racerpoo tabletter och vätskeersättning.
Feeling well-utrustad!


Sen kan man ju inte se ut hur som helst på stranden, så här ska det vaxas!
Måste bara köpa hem ett ton choklad och några flaskor vin så att jag befinner mig nån annanstans när det väl är dags.


Sen kan man ju inte åka på kärleksemester utan nya fina trosor!
Jag blev helt kääär.
Har ni sett så somriga och mysiga färger?
Från Lindex, 3för2 erbjudande så hela kalaset gick på 109kr. Kan man ju leva med. Favoriterna var de mittersta, de är i sånt barbietyg eller vad man ska säga. Jag hade massa barbiekläder i sånt tyg iaf. Så nu får jag känna mig som Barbie!


Till sist blev det ett snyggt höftbälte eller vad man ska kalla det.
129kr på NewYorker. Tänkte att det kan vara fint till blus och tights.
Eller min fina blus jag hittade hos mamma från H&M anno 1980-something.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback