Cykelsemester

Min kära älskare och vän Gustav har en gång i tiden cyklat ner till Tjeckien. Och han har pratat hur mycket som helst om att han skulle vilja göra något liknande.

Jag har självklart alltid varit anti eftersom jag är en lat tjockis.

Men nu är det ju så att jag börjar bli en fit människa och funderat på det där med cykelsemester. Fatta kalorier man bränner. Och vilka muskler man får. Och tuttarna kanske rent av trillar av!

Fast jag är mer inne på att ta sig till ett land och cykla runt på plats. Typ Frankrike/Italien/Grekland. Skulle ju vara ganska tufft faktiskt. Vi får se hur fit jag är i sommar. Om jag säger till Gustav att jag har de här funderingarna kommer han bli helt obsessed och jag kan inte ångra mig. Det är lungt han läser inte min blogg ändå.

Han har ju iaf pratat om att han vill ha nån natursemester. Typ paddla kajak eller liknande. Och jag får väl gå med på det. Jag bestämde ju Egypten. Så då får jag bestämma Kina/NY/Tokyo till nästa resa:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback