Bergsbestigaren Evelina

Lite om dagens äventyr:
Jo vi drog ju som sagt iväg till klätterhallen. Inte riktigt min sport kan jag säga. Fy fan blev helt illamående av att kolla hur högt det var. Sen blev det ju inte bättre av att det var en en hord av småglin där som vägde typ 3 kg och inte hade en rädsla i kroppen, de for ju upp för väggarna. En annan väger ju desto mer och har en ganska påtaglig skräck för att störta till marken och dö. Blev lite stressad av att det var så mycket folk där, jag trodde vi skulle va typ ensamma. Men det var massa folk, ett gäng fula tjejer bland annat. Och de såg rangliga och sämst ut, men de klättrade ganska lätt uppåt, så jag tänkte att jag är ju mycket snyggare och absolut mer fit så jag kommer ju krossa dem. Eh, jo det gick ju sådär.

Fick prova att klättra lite sådär med rep, men sen var jag tvungen att åka hem för min kära vän Sara skulle komma och fixa håret på mig. Vi får se om det blir fler vändor till klätterhallen. Jag kände väl att det var lite sådär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback