Äntligen hemma!

Tillbaka till vårt mysiga ostädade hem, äntligen. Hela dan blev sne idag och så har jag dragits med migrän sista timmrna. Blä.
Som sagt blev det ju fel med tiden imorse så jag stövlade in tio i nio och slet av mig kläderna och på med uniformen. Sen innan vi skulle öppna skedde ett litet missöde som jag löste genom mina MacGyver tekniker. Kickass.

Har haft ganska lungt idag men huvet har bankat så jag är helt slut, fast massa ork i kroppen, ska ta mig en kopp chaite och vila en stund så blir det nog bättre. Jag är en sån person som inte gillar att ta mediciner. Kan jag låta bli att ta en värktablett så gör jag det. På jobbet hade jag inte migräntabletterna med mig och nu kan jag ju lika gärna försöka sova bort värken så varför hälla i massa kemikalier i kroppen? Ända gången jag inte tvekar för värktabletter är när jag har mensvärk. Kan ju fan varken stå eller ligga då.

Usch nu kom Lupin och hoppade upp i knät på mig... han luktar kattoalett! Blä!

 Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback