Another week at it's end.

Jag är rätt nöjd med min insats.

Började veckan med att köpa vitaminer, vilket jag inbillar mig faktiskt har hjälpt, var ju järn o grejjer i så att jag har varit betydligt piggare och orkat mer efetr jobbet. Har gjort bra ifrån mig på jobbet, räknas massa pengar och varit huvudkassör och skrivit ut massa viktiga papper som jag stämplat och känt mig viktig.

Har varit jätteduktig med maten. Trots att jag haft mens har jag inte varit en jättehäxa, bara en liten häxa som ätit lagom med godsaker. Man får ju äta massor med godsaker när man har mens. Men jag unnade mig en liten glassdessert med banangrädde och hemgjord chokladsås en dag bara. Sen har jag varit duktig så långt jag kan minnas.

Jag har tränat! Woho!

Jag har förfört min karl massvis. Det måste man. Jag har gett mina katter massa godis och kärlek.
Det har varit en kärleksfull vecka.

Nu blir det sovning! Med min mysiga lilla Giza som bäddat ner sig under täcket tätt intill mig här i soffan.
Eller nä, mysa med Gustav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback