Another beslutsångest.

Jag är så jävla fjantig.

Kan inte bestämma mig om jag ska ta en proteinshake till kvällsmat eller om jag ska äta ägg och knäcke.
Jag vet jag är jättefjantig. Men jag sa ju till mig själv att jag skulle köra på proteinshake till kvällsmat månaden ut, träna massor o bli riktigt beachfit. Visst är ju inte Ägg och knäcke så farligt... men om jag slarvar ikväll så kommer jag ju fortsätta med det. Dessutom har vi kanske gäster imorn och då blir det vanlig mat. Humhumhum what to do? Jag hatar att det ska vara så jobbigt att få sin drömkropp.

Var lite dum förut och la mig i ett varmt bad och vilade istället för sängen... så känns lite sådär att sätta sig o svettas på motionscyckeln. Kanske kan köra en liten bit och göra massa situps istället?

Jag skulle behöva ha nån som piskar mig.

Fick en liten kick förut, tog måttbandet och mätte ut till min gamla omkrets runt mage o rumpa o sådär... tjenare vilket ass jag måste haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback