Älskade Gynning

Just nu läser jag Carolina Gynnings "Ego Girl". Fan va hon är min idol.

Jag är en av dem som aldrig tittat eller förstått mig på Big Brother så jag visste inte vem hon var först, men nu när hon figurerat mer och mer i olika median har jag kommit fram till att hon är något alldeles speciellt. Det känns lite konstigt att läsa hennes bok för det blir som om man känner henne på riktigt. Det är ju inte som att läsa en bok om vem som helst, utan hon är ju en verklig person som inte går runt och spelar en roll, och nu när man läser boken förstår man hur hon blivit den hon är.

Det är ju inte det att boken är ett litterärt underverk men väldigt underhållande och lättläst, jag bara slukar sida efter sida. Visst har jag varit värsta Gynning-fanet redan innan men nu är det som man nästan vill skriva ett brev till henne och tacka för att hon skrivit en bok som tar upp saker man själv brottats med och inte skulle våga prata om. Det är helt okonstlat och jag kommer vara en mycket starkare person när jag är klar med boken! Woho!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback