Torsdag: Jag vill fortfarande skära upp handlederna

Seriöst, jag hatar mitt hår!

Jag måste platta det om det ska se någorlunda snyggt ut, men jag vägrar! Så in i helvete vad jag vägrar! Jag har haft lite näringskräm och babyolja i topparna så de ska bli lite spretiga istället. men det ser bara fuuuult ut. Jag fattar inte folk som fiar håret varje dag. Idioter.

Jag står o tittar mig själv i spegeln och tänker: Det är snyggt. Det är snyggt. Det är snyggt! Det är för i helvete ASfult!
Jag försöker intala mig själv att jag ser fräsch och snygg ut. Men jag ser ut som jag går på fucking gymnasiet. Gaah. Lär få visa leg i helgen. Kan lika gärna krusa håret och spraya det lite rosa och ha nån ful t-shirt med nån söt hund på där det står "i love hugs" på. FAN.

Jag vill vara en snygg tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback