Torsdag: baah

usch jag har verkligen problem med att komma ur sängen på morgonen! Har dragit mig i 75minuter, tur att Lupin ville kela med mig så att jag vaknade. Han blev nog lite sur när jag väl vaknade och inte ägnade all min uppmärksamhet åt honom, det var ju faktiskt han som väckt mig. Stackars liten.

Igår glömde jag honom på balkongen också. Stackars liten, jag är en dålig mamma.

Hällt i mig ett ton kaffe nu, ska ta o sminka mig lite. På tal om sminkning tror jag nog att de där hårform-tabletterna hjälpt min hud lite! De är ju för hår, hud o naglar, igår skulle jag sminka mig och drog instinktivt fram täckstiftet, men jag hade inget som behövde täckas över! Det var bara att pudra nyllet! SÅ jävla skönt att ha kommit loss från foundationträsket! Woho! Jag har bara lite på ögonlocken nu för att skuggan ska fästa, sen om det är fest tar jag färgad dagcreme och lite foundation på kindbenen o sådär för att få en snygg finish. Det måste jag komma ihåg att göra imorn! Ska ju iväg typ direkt efter jobbet och det är ju massa folk som inte jag känner, man vill ju göra ett bra första intryck fan!

Men fan nu fick jag sådär brottom igen, att jag ska vara så slö på morgonen! Tur att jag tog min älskade Tigi i håret igår, nu är det sådär härligt burrigt när jag sätter upp det, skönt att slippa tvätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback