Tisdag: Dags att jobba

Baah varför går de lediga dagarna så fort? Whyyyy? Jobbar i 2 dar nu sen är jag iof ledig i 4 till, woho!

De hade ringt från nyköpingskontoret och ville att jag skulle komma o jobba mer där nu i januari för att de gick på knäna, får se hur det blir med den saken, det är en bit att pendla, och som ni vet är jag ingen morgonmänniska!

Det är ett lyxigt problem att ha jobb så det skriker om det.

Jag är lite rädd för att gå till jobbet fan, min uniform lär vara tight. Bara känner hur magen jäser, men jag säger som alla andra att det tar vi tag i efter nyår! Vi har ju inte planerat nån sol o badsemester till våren så har ju inget att jobba för. Kanske skulle anmäla mig till npn bikinitävling så att jag har något som pushar mig att göra situps och att ut o springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback