Söndag: bikta dig.

Nejfan, sånt tjafs sysslar vi inte med, jag lär ändå inte få förlåtelse för alla mina synder.


Blev livat igår, men inte fan blev jag onykter, dålig sprit fan! Ville ju vara lite fjortis ju. Menmen, fick specialmat på Bomull tack vare Frida, jag åt typ äggen på julbordet, och desserten:D Så hon tyckte synd om mig o sa till och då fick jag en tallrik wokade grönsaker, fy fan vad gott det var! Mumma.

Blev en och annan äcklig cancerpinne också, det är ju för fan asäckligt men man vill ju va tuff som de storta tjejorna.

Var helt supersnygg om jag får säga det själv, glömde kameran hemma så får insamla lite bilder från andra håll så jag kan dela med mig till alla vänner som inte var där. Chefen var också helt sjukt snygg, jag sminka ju henne, hon såg ut som 25 jag svär! I do magic!

Framåt midnatt dansade vi, sen började medelåldern höjas och jag o Frida gjorde vår sorti hem till mig, drack Lapsang Sauchong, I freaking love it! När jag kolla på Gossip Girl en gång så drack dom det där också. Det är typ världens bästa te! Bäddade åt Frida på soffan

Vaknade runt 10 imorse, gjorde american pancakes, serverade med fikonmarmelad, blåbärssylt, tofuglass och grädde. Bra och näringsriktig frukost är A&O!

Håller på att få krupp på vårt internetanslutning som bråkar massvis, gaah! Nä nu ska jag fixa mig lite!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ok you can tell me that more often......SMILE!!!!!!

2009-12-13 @ 21:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback