Paket till mig

Jag vet inte vad jag vill ha, eller jo en laptop men det lär jag ju inte få.
Tittade runt lite och hittade det här iaf.
En epilator att ha i duschen och en plattång som man kan locka med är väl det jag mest vill ha. Men sen tycker jag ju om skummet man får i latten på caféer. Så en mjölkskummare kan ju va bra att ha.
Fina armband är ju bra, accesoarer funkar ju alltid, precis som en bolero med lite paljetter.
En ögonkräm måste jag skaffa mig, börjar bli rynkig runt ögonen! Hittade nån kräm som var till för att stärka ögonfransarna, funkar ju det med. Likadant Lee Staffords kräm för starkare hår och snabbare hårväxt!
Sen kan man ju inte ha för mycket rosa trosor och fräna skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback