Onsdag. yeahyeahyeah

Woho andra och sista arbetsdagen! Kör nästan fram till stängning sen är det ledigt fram till på söndag då jag ska iväg till Nyköping och jobba, ska bli spännande! Chefen där sa att jag skulle få vara ställföreträdande för henne på butikschefernas resa till Australien, som tack för hjälpen. Det hade varit schysst!:D

Käner mig på rätt bra humör, Gustav kom hem med en mackgrill från OBH's Chiliserie, ni vet sånt som medelålders svenssons tycker är värsta mode, han hade vunnit tävling i bästa nöjd-kund-index på sitt jobb! Hade lagat spagetti o färssås att fira med, så han satt i sängen och åt när jag skulle gå o lägga mig. Myspys.

Nu ringde de från jobbet o ville skicka mig via affären för att köpa kaffe, jaja vad gör man inte för plikten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback