Onsdag: Coffeemania

Fan vad jag ska hälla i mig kaffe nu alltså.

Efter Ugly Betty igår la jag mig i badrummet och lyssnade på ljudbok, tände ett stort blockljus och försvann in i dimman. Blev ännu mer trött så efter badet la jag miog på soffan i väntan på att Gustav skulle komma hem, somnade som en liten snork, vaknade av att jag höll på att dö av värmeslag, slängde av mig täcket, somnade om, vaknade av att jag höll på att frya ihjäl så då drog jag på mig täcket igen, och så höll det på sådär till Gustav kom hem 1½ timme senare, var helt väck då.

Såg lite Big Bang Theory innan vi gick och la oss, jag sov som en stock, kom knappt ur sängen nu på morgonen. Fattar inte att jag ska vara så förbannat trött. och osugen, jag är inte sugen på nåt. Vill bara ligga o sova. Inte bra för relationen.

Jag får fan mala ner lite kaffe och snorta i mig nu. Tjingtjong ba. Jag har sagt det förr och jag säger det igen: fy fan vad mornarna går fort. kanjag kanske ha nåt med att göra att jag gick upp så sent jag bara kunde. Tänkte ju att jag skulle gå upp tidigt och blogga lite. Men nej. Jag är en lazy fattie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback