Me and my blog: Wanna be rich

Inte fan lär jag kunna försörja mig på mig blogg. I sånt fall måste jag skaffa mig ett mer intressant liv, eller en barnvagn. Alla är ju mammabloggare nu. Äckligt.

Jag får gå ner på 80% på jobbet, skaffa en laptop och bli kompis med nån ur Paradise Hotel. Eller
Katrin Nåntingnåntingyomiwska. Hon polacken. Hon är min typ av person. Jag skulle slå henne på käften 3 ggr om dan men vi skulle ha kul. Fuck you right back Katta skulle jag säga till henne.

Hjälp mig bli rik fan. Man blir inte det av att jobba på bank fan. Måste hitta på något nytt. Typ bli VD på Ikea.
Måste börja fila på en ansökan: Kära Ikea, jag är en ung kvinna i mina bästa år som nu känner att jag behöver göra något nytt i mitt liv samt bli rik. Därför bör ni anställa mig som VD! Mina idéer skulle öka er omsättning med 36% på den svenska och japanska marknaden, 28% på den amerikanska, detta har jag utfört studier på och ni kan få ett diagram jag ritat själv som underlag på min kompetens.

Joni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback