Lördag: I'm in löööv

Jag sa ju att jag skulle återkomma med resultatet från testingen av min nya Tigi Volumizing tjofräs, det finns bara ett ord: KÄRLEK!
Håret blev typ dyngstort när jag blåste det så jag var tvungen att platta och borsta ner det massor. Lite senare på jobbet stat vi och diskutera mitt avklippta hår och alla ba: men du har ju fått jättetjockt hår nu!
Ha! Sa jag - det är minsann min nya älskling som hjälpt mig med det, inte klippet!
Nu när jag vaknade var håret jättestort o ruffigt igen så jag var tvungen att borsta ner det, i vanliga fall om jag borstar på morgonen dan efter jag tvättat håret så lägger det sig platt och flottigt mot huvet, nu ba: Ronja Rövardotter! Asskönt med tanke på att jag gentligen försovit mig, nu hann jag blogga och äta frukost i lugn och ro för håret var redan stylat. Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback