Julklappsstatus: 2 down a million to go.

Shit vad svårt det är!

Gustav är jag klar med, kanske blir något litet mer men jag har iaf en superbra klapp och ett mjukt paket. Hittade en klapp nu när vi varpå stan som jag tror Caroline kommer att tycka om. Känns bra!

Sen pratade jag med mamma igår så vi ska fixa en bra julklapp till Ludvig, tror det blir nånting mjukt till Lisa, mamma vet jag typ vad jag ska köpa men inte säker. Sen är det alla män, Anton, Ari, Fredrik, Daniel och Peter. Öööh, kanske lite mjuka klappar där med. Det är ju det jag är bäst på. Tessan har jag fan ingen aning om vad jag ska hitta på till.

Blev lite julklappar till oss själva idag också, Gustav köpte sig att par finskor och så hittade vi ett gäng rosa lyktor på Hemtex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback