Jul: Jag är fucking redo!

Okej tog en sista sväng, eller ja det lär säkert bli nån mer men jag hoppas inte på det, på stan idag. Blev lite paket till bröderna och syster yster, sen var jag kurir åt samme yster och köpte ut en julklapp till morsan. Blir skitbra ska ni se!

Har storhandlat, fast jag fattar inte för det blev mycket billigare än vanligt. Och då köpte jag massa onödigt som typ brieost och sånt! Jaja, I don't complain. Fan nu kom jag på att jag glömde svampbuljong!

Ska laga hemgjord rödbetssallad, nån äggröra, svamp och broccolipaj, sen kom jag på ett eget hopkok: nerskivade quornfiléer som jag steker, sen rör jag ner creme fraische+senap+pepparrot! Hur gott lär inte det bli?? Woho! Gustav gravar lax, sen finns det goda knäckekex och ost också. Ari skulle laga Jansson och nån finsk kålrotslåda, sen tar köttätarna med sig sin äckliga mat. Jag kom på idag att jag blivit en riktig vegetarian, blev värsta äcklad när min bror sa att han skulle laga höna, sen på Willys klarade jag inte av att gå vid köttdisken. Fy helvete vad snuskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback