Jag vill skära upp mina handleder

Så att jag slipper lidandet.

varför i helvete gick jag till frisören? Jag har gråtit i 2 timmar nu. Jag orkar inte mer. Håret är bara hemskt. Hon sa att det räckte om hon tog 2 cm, nej ta en bit till sa jag så att det verkligen blir fräscht. Men allt bara försvann. Hela min grej är ju mitt långa blonda hår. Kollar på bilder från i lördags, jag var ju sjukt snygg i håret! Varför?? Alla har tjatat på mig att håret är så slitet och att jag måste klippa o blablabla, så tänkte att ja men de gör inte så mycket om hon tar en 5-7 cm, Vilket blev typ 15.

Jag känner mig så jävla ful och oattraktiv. Jag älskade mitt hår. Det kommer ta ett år innan det är lika långt. Minst.
Fy fan nu gråter jag ännu mer. Jag vill inte visa mig ute. Jag vill lägga mig i sängen och inte gå upp förns håret är tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Zarah

Men lilla hjärtat <3 kramar

Postat av: Maria

Lille gumma! Du är nog fin ändå. pussi

2009-12-09 @ 23:25:38
URL: http://weacko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback