I wanna see exotic places

Jävla Maria. Är i Thailand och har det varmt o skönt när jag har frostskador på tåna!

Jag är ju inte den som är den men jag kollade iaf in Foki's blogg, jag gillar henne, lite skön sådär. Kan ju lova att hennes bilder satte fart på Thailand-suget, hon hade köpt massa fräna lösögonfransar o andra helt livsnödvändiga prylar. Shit jag skulle åka med min imaginary laptop och inget annat, sen bara råhandla skitsaker! Woho!

Ligga på playan, klättra och åka på djungeläventyr också såklart. Men fy fan vad jag skulle shoppa. Och göra såna coola naglar!

Gaah måste komma iväg! I sommar tar vi cykelsemester igen, men nästa vår kanske man skulle satsa på en asienturné? Precis när lågsäsongen börjat drar man runt och har det chill. Fy fan va grymt. Sen drar man till Australien eller Nya Zeeland och jobbar lite på nån äpplefarm!

Wiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback