Fredag: Finally

Jarå! Kom upp någorlunda tidigt idag iaf! Har duschat o rakat armhålorna så nu är man superfräsch!

Äggen fräser på spisen och kaffet står i pressen och drar, blir bra skit det. Jobbar på idag, sen blir det Vickans place tonight. Schysst schysst. Vet inte vad jag ska ha på mig dock, blir väl kanske en favorit i repris med den lilla svarta, eller om jag ska ha min volangklänning från MQ som jag använt en jävla gång. Jag vill bo i ett varmt land så att jag kan gå i klänning jämt, det är ju så fint!

Mm, vad gott med kaffe! Presskaffe är bland det bästa som finns, det bästa är nog att efter en natt på en strand i Italien ta sig till ett café och serverad en rykande kopp Cappuciono! Mumma!

Siciliansk Cappucino!

Den satt perfekt efter en ansträngade förmiddag i solen och en halv eftermiddags shopping i ett 35gradigt Trapani!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback