Fredag: Det ska vara trååångt!

Shit asså.

Var på tjejkvällen på stan med maria igår, tyvärr hade jag snålbyxorna på mig. Men blev iaf ett par jeans från Lindex till halva priset, schysst! Orkade inte prova men jag har 36 i mina andra lindex jeans så körde på det. Jo tjena. Fan har gjort alla möjliga akrobatiska övningar för att komma i dem nu! Sitter med dem uppknäppta nu så att de ska ge med sig lite tills jag ska till jobbet, förhoppningsvis kan jag stänga dem då:D

De hade massa erbjudanden på stan, Gina hade 20% i hela butiken men det var så fullproppat med fjortisar att jag o Maria började få acne så vi gick därifrån, sen glömde vi att gå tillbaka. Blev iaf jeansen, sen hade de glitter med mixing liquid i stil med den som kostar typ 200 på MUS, 10 spänn sålde de ut skiten för på lindex, skitbra - nu kan jag glittra ett år framöver! Sen Blev det även en blowdrylotion från Tigi, har ju Bed Head Superstar, men den är snart slut och jättejobbig att arbeta med så nu hittade jag Fashionista från Catwalk collektionen, typ samma men flaskan gör att det blir som ett skum man masserar in i håret. Typ diskmedelskum, jättelätt att fördela! Så ska bli spännande att se resultatet sen.

Fy fan vad trånga brallorna är. Sitter o mumsar i mig knäcke och kaffe som sig bör. Vaknade på 66.5 imorse, woho på mig! Lär iof väga 70+ efter helgen med tanke på lördagens planer. För-förfest hos mig med smink och sånt, förfest hos Gittan och sen julbord och råfestande på Bomullsfabriken. Jippie! Haha. Fan hade velat ha Malibu banan att göra drinkar på. Den är goood. Men nästa gång kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback