Evelina: vuxenpoäng

Fick hem mitt livs första kreditkort, eller kredit och betalkort som det egentligen är. Vi hart ju fri årsavgift på jobbet och så länga man betalar fakturan när den kommer så blir det ingen ränta, så nu ska jag och Gustav ha det som matkonto!
Då ser man ju hur mycket pengar som rinner iväg och kan hejda sig lite när man står och vräker ner pilgrimsmusslor i vagnen. Plus att det blir jämnare fördelat på ekonomin, bara dela fakturan rakt av.
Ska bli skönt!
Tog ut lite komp idag, tog en sväng på stan och inhandlade lite julklappar till helgens lek, Maria, mormor och vårt kök:D Måste köpa något mer till Maria dock, blev bara en liten söt sak jag hittade i förbifarten, vad svårt det ska vara!
Ska ta o fixa lite mackor och se ett avsnitt Ugly Betty nu. Jag behöver ta det lungt. Är helt slut. Kankse skulle ta ett bad först så jag får upp värmen, fy helvete vad kallt det är med all snö!

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha lycka till!

gick inte så bra för mig kan jag lova...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback