Evelina: No touching!

Seriöst!

Igår morse snackade jag med en gammal msn-bekant på just msn, vi kom in på typ folk som raggar på en o sånt och berättade roliga kroghistorier. Inte ett ont anande.

Var på jobbet hela dan, käkade lunch med Gosia, åt bakelse med Gosia(fy fan vad gott det var, Annika är min kaktant!), gick till Systemet och lät kreditkortet gå varmt.

Sen satte jag riktning mot stan och att inhandla de sista julklapparna! Woho! Kanske en julklapp till lilla mig också, man vet aldrig. Kånkade runt som fan på mina systempåsar och var alldeles dyngsvettig. Lindex hade halva priset på valfritt plagg såefter att ha finkammat butiken blev det en julklapp till Lisa. Gick mot H&M för att se om det fanns nåt på barnavdelningen där, påväg mot rulltrappan tänkte jag att jag kan kolla rean på herravdelningen för på hemsidan fanns en skitsnygg tröja till Gustav. Nej fanns inget där, gick tillbaka mot rulltrappan och DÅ hände det.

En man ropar på mig: Hellå!
Jag vänder mig förvirrat om och tror jag tappat nåt eller så
Jag: Aa, va, hej?
Främling: Hej ursäkta mig, du kan på engelska?
J: Jag pratar engelska? Jaja. (Han tar upp sin mobil och jag tror att han behöver hjälp med något)
F: Hello, nice to meet you, I saw you and I think you're a very nice girl and I would not like to miss you, I saw you coming here and walking and I think to myself this is a very nice girl
J: Öööh, thank you?

Sen fortsätter det sådär hur länge som helst och jag försöker artigt att komma därifrån men han maler på o maler på o jag säger att jag inte är intresserad av att gå o shoppa med honom och att jag har pojkvän och allt. Men han vill ju tydligen bara vara min kompis. Han förstår att jag har pojkvän eftersom jag är så snygg, och han hoppas att han också kan träffa en fin kvinna en dag o blablabla. Sen får han syn på mina överfyllda systemkassar:

F: Are you having a party?!
J: Ööhm no, Iäm invited to one tomorrow...
F: Oh! You can invite me?!
J: ÖÖh noo, Öööhm, it's a coupples dinner kind of thing...öööh
F: Okey, but we can meet on saturday yes?

Så håller det på ytterligare ett tag, han berättar att han är från Sierra Leone och att han spelat fotboll här men inte har ett kontrakt nu så han vet inte om han blir kvar men han gillar Norrköping o blablabla. Propsar på att få mitt nummer så att vi kan ses igen och bli kompisar. Sen börjar han fråga om jag och Gustav är gifta...

F: You not married? You have babies?
J: NO. I'm too young.
F: How old are you??!
J: 23.
F: OMG! You must have a baby!
J: No I don't want to right now... *obekvääämt*
F: But i think you are perfect for having babies, your body is ready now!
J: Öööh... I don't like babies...
F: WHY?! Are you scared that if you have babies you will not have a hot body?

Alltså OMGnu började jag bli irriterad, så jag sa bestämt att nej nu ska jag gå vidare, men jag vågade inte stanna på H&M om han skulle följa efter mig. Gick in o gömde mig på Lindex igen och bad Gustav komma till stan. Läskigt ju!

Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Zarah

bhhhhaaa OMG läskig gubbe!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback