Evelina: Like a Pheonix

Nu jävlar boys and girls!

Efter mitt mentala samanbrott igårkväll är jag nu starkare än någonsin, tror jag. What doesn't kill you...

Nu jävlar ska jag sköta mig. Började dagen med att konstatera att vågen fortfarande visade på 67.6, jag har totalfastnat där! Eller så har vågen?
Alltså 2.6 kg kvar. Hur jävla lite är inte det hallå? Har tagit mig en kopp kaffe, 1½ knäcke med ost och en liten skål hounungsyoghurt med krossade linfrön. Bra för att få fart på magen!
Till lunch tror jag att det blir typ stekta ägg eller nåt, efter jobbet ska jag ut o motionera på stan! Skitbra, jaga julklappar och få upp pulsen lite! Vet dock inte vad jag ska köpa till alla, det är svårt det där.

Jag vet vad jag vill ha iaf. Men det lär jag inte få. Blä.

Nu kör vi! Peppelipepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback