Energy: Low

Vill kräla tillbaka till sängen, in under det varma dunet och ligga i fosterställning och susa.
Somnade inte förns efter 2 inatt, gick o la mig 23, okej kanske att jag motionerade lite därimellan men det var för att bli trött. La mig på spikmattan, spikmatta+ljudbok är ju ett säkert kort, men inte lyckades jag somna ändå. Till sist la jagmig på sidan, Lupin kurade ihop sig mot mig och jag stängde av ljudboken och fokuserade på tomhet. Funkade tydligen. Men när klockan ringde 7.30 var det som om nån dränerat mig på energi under natten. Snoozade 45 minuter. Måste ha minst en timme på morgonen så jag hinner tvätta av mig och äta frukost i lugn o ro. Skönt att jag duschade av mig igårkväll så det bara var att köra en gypsietvätt nu.

Har hällt i mig en stor kaffe, man kanske skulle ha lite knark i så man kom igång. Seriöst, har drömt om kokain två nätter i rad nu för den där jävla boken. Men jag har inte ekonomi till sånt själv så jag får klara mig på kaffe. Attans. Jag kommer aldrig bli som Kate Moss, hennes parfym som de rear ut på Åhlens för 177 kr nu är för övrigt jättegod! Men jag har redan beställt ett kit med en orginal och en ljusrosa DKNY Be Delicious, båda 30ml från Airshoppen när Maria åker hem från Thailand. Typ 350kr. Det är fan billigare än hittat! Jag älskar lukten, mm äpple.

Nej här har vi inga knarkarkvart'ar. Måste sminka mig och gå till jobbet. Där är det också snabba cash som gäller. In o ut med stålarna, ett konto på det och så ett serviceleende, det bjuder jag på! Man är ju kung alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback