2-do

Lite att hinna med innan jul alltså.

Det värsta är ju det där med att göra julgodiset, att låta bli att äta skiten!

Först nu i helgen blir det 90-års kalas för Gustavs mormor, ev. stannar vi kvar ute hos hans mor o chillar lite. Nästa helg jobbar jag, sen kommer chefen över på en make-over innan vi ska ut och slå runt med julbord och alkohol. Helgen efter det måste pepparkakshuset byggas, kakor bakas och kolor kokas. Sen är det fan jul.
Innan dess ska jag baka bröd och sånt  till julbordet, köpa paket, gå ner i vikt, planera nyår, raka benen, puh.
Om jag bara stressar tillräckligt mycket så kommer kilona rasa av mig. Då kan jag ju ha värsta blåsan på nyår!

Jag älskar att vara vuxen o ha mitt eget hem så jag får vara värsta julnörden. Carros mamma lägger in lite juldukar till henne och så är hennes jul fixad. Hemma hos oss får man minsann fixa dukarna själv! Haha!

Faaan jävla XXXXX-knappen funkar bara om man slår på den, gaah, sämsta tangentbordet ever. Eller nä jävla ustav som hällt läsk eller nåt i det! Kolla nu funkar inte GGGGG häller.

Fuck it.

Kommentarer
Postat av: carro

haha jag har faktiskt sagt ifrån om julpyt i år :D

2009-12-02 @ 01:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback