Söndag - not a care in the world

Blev Palace efter diverse drinkar igårkväll. Har fyllt barskåpet med likörer och annat gott som vi köpt i Italien, var ju tvungen att provsmaka lite!

Dansade och sjöng till strax innan 2 imorse. Vissa av oss provlåg dansgolvet medan jag valde att vänta med golvprovning tills jag kom hem. Tog en powernap i full mundering, sen tvättade jag bort sminket, borstade tänderna och kröp till sängs - tätt inslingrad mot Gustav. Mys!

Gustav var för en gångs skull uppe före mig, jag låg och gosade in mig i mina älskade dunkuddar och täcke medan han fixade frukost. Fy fan va skönt att sitta i soffan och äta frukost. De senaste 3 veckorna har vi för det mesta suttit i sand eller på marken och ätit äckliga bullar till frukost. Visst har det varit mysigt det också. Men man tröttnar.

Till frukosten spelades soundtracket från Across the universe, så jävla bra!
Tittade på lite bilder från Italien och drömde oss tillbaka. Känns helt muppigt att vara hemma. Känns som vi varit borta 2 månader. Levt som hobos och dragit runt. Dagarna har varit: gå upp, cykla, äta, cykla, äta, hitta nånstans att sova, äta, sova. 

Idag ska vi inte göra något. Så jävla skönt. Ligga på soffan, äta godis, se på Tru Blood, ha underbart sex, äta lite mer godis. Aa helt underbart. Imorn börjar jag jobba igen. Men det ska inte störa min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback