Sista inlägget från svensk mark

Sitter hos syrran i Oxelösund nu, mäkta nervös. Men nu har vi åkt hemifrån. Glömde mina nya fräna turkosa tights. Glömde en kofta att ha om det blir kallt. Glömde lexikonet. Har rensat ut ett linne och bytt ut hårborsten mot en mindre modell, rivit runt i bagaget och oroat mig. Kom iaf ihåg nu innan det var för sent att flytta över min lön till mitt sparkonto, vill ju fan inte riskera att bli av med allt man äger om kortet försvinner eller blir kapat. Har typ 5000 i kontanter så lär väl klara oss på det ett tag. Ska ju bara ha mat och husrum typ. Ingen shopping inte:/ Eller jo en kofta om det blir kallt!

Har grillat lax med ädelost, gjort ungsbakade rotfrukter och ätit Lomanders bearnaisesås nu på kvällen. Känns som en bra uppladdning. Ska upp typ halv sex imorn, puh. Sen är det fan ingen återvändo. Usch nu blev jag lite illamående igen.

Fy fan vad nervös jag är. Vi kommer säkert bli påkörda av galna italienare som druckit sin förmiddasappertivo lagom tills vi kommer ut på vägen.

SMHI utlovade blixt och dunder i Venedig imorn föresten. Jippie. Men 27 grader varmt iaf!

Nej ni, nu hör ni inte så mycket mer från mig förns jag hittar internetuppkoppling i Italien. Nånstans mellan Venedig och Sicilien.

130 mil, 2 cyklar och en jävla massa vin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback