Morgonmotion

Idag har jag faktiskt släpat mig ur sängen när klockan ringde, hurra för mig!

Fan min kära Giza höll jag på att bli tokig på inatt, väckte mig hela tiden med att krafsa mig i ansiktet så jag skulle släppa in henne under täcket. Väl där under ölåg hock och slickade på min arm med sin sandpappertunga. Drog bort armen - då slicka hon mig på tutten. Drog bort Giza, somnade, vaknade av en tass i ansiktet. Så höll det på till typ 5 imorse. Mina ögon är helt uppsvullna.

Drömt mardrömmar om resan, hur vi höll på att missa planet, massa problem med att komma fram. Och jag bara satt o tjöt för jag ville inte cykla mer. Usch.

Ska ut o springa en sväng med Zion nu så piggnar jag nog till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback