Monday still haunts me

Shit-Oh-My-God-Asså!

Började 11 igår...sköööönt tänkte jag oh sov länge oväl.Tog mig upp ur sängen och in i duschen, då ringermin mobil somfan, jävla telefonförsäljare tänkte jag. När jag varklar såg jag att det var jobbet som ringt så jag ringde upp och dåvisade det sig att jag visst började 9.30 - klockan var nu 9.36 och det var totalt kaos påjobbet. Woho! En kvart senare flåsade jag in genom dörren och slet på mig uniformen och kundutrymmet bara slog emot mig. Hur jävla mycket folk som helst! Jag vet inte hur jag överlevde men efter nån timme fick jag iaf gå hemo äta lunch/frukost. Bad till allamöjliga Gudar att folket skulle ha hittat nåt bättre att göra än att hänga hos oss. Men icke, lika mycket kaos när jag kom tillbaka, det var in-ut med pengar, en räkning hit, en postväxel dit, problem med nåns konto-jaha fel kontonummer, tog aldrig slut.
Skulle jobbat till 18 men det var så sjukt mycket folk fortfarande såjag körde till stängning.

Hela kvällen helt förstörd.Åt mat och låg som ett kolli på soffan till typ 23, sen la jag mig i sängen,men var typ jätte uppstressad såkunde inte somna.

Känner mig fortfarande uppe i varv. Men fan, 4 arbetsdar kvar nu! Det ska jag väl överleva?

Kommentarer
Postat av: karin .f.dunn

Du är så jäkla duktig tycker jag... kram

2009-08-04 @ 15:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback