Arbetsdagar kvar!

Woohooo! Blir en after-work med min Maria, en liten drink i kvällssolen skadar ju inte!

Går lite sådär på jobbet idag, tappat stinget lite på försäljningen, därför uppmanar jag samtliga läsare(du också Marie, du har lovat) att komma in o öppna konto hos mig! Jag jobbar ju bara imorn också! Och sen åker vi till Itaaaaliiiieeen!

Shit kan ni fatta, Evelina, nada smink, svettig o jävlig utan massa snygga outfits, pumpandes på sin Mt Cook! 120 mil, cirkus 300 000 - trehundratusen, kalorier!

Woho! Nu fick jag en nytändning, eller var det kaffet som slog till?

Måste vaxa bikinilinjen! Gaah, man kan ju inte bada i Abruzzo med skäggiga lår lixom. Men jag vill ha en ny bikini! Stadium hade två jättefina igår på rean, men jag hitta inga överdelar... and i'm not much for the topless bathing stuff...

Nej, kisspaus nu sen tillbaka till jobbet och öppna konton i rasande fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback