Vårkänslor som svallar

Gick ut med Zion imorse, när jagkom till kyrkan tänkte jag fan jag går upp till parken, när jag kom upp till parken tänkte jag fan jag går längs åbackarna!

Hur jävla skönt som helst! Åååh älskade sol! Vi hade det så mysigt, jag och Zion, fanns massor av intressanta saker att lukta på, kissa lite här o där, bajsa lite, jaga lite änder.

Kom förbi Färjagården där folk satt i trädgårdsserveringen och åt frukost. Åååh det ville jag också. Men jag hade varken pengar eller Gustav med mig så fick lunka vidare. Hade inte kamera eller telefon häller så kunde inte ta kort på allt underbart.

Nu är jag rätt svettig och äcklig men det känns bra såhär innan frukost att ha motionerat ordentligt, hade mina fotledsvikter på mig så jag fick lite extra träning i benen. Tar ju ganska bra att gå runt med ett kilo på varje i 1,5 timme!
Dags att duscha, sen blir det att åka till mormor på fika!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback