Vad gör man när man försovit sig?

Man struntar i att tvätta håret, sminkar sig sparsammare - och bloggar. Helt ärligt så spelade jag fashion wars också.

Eller jag har ju inte försovit, försovit, mig... jag tycker bara om att ha mycket tid på morgonen att gå o släpa benen efter mig, byta mjukiskläder 18 gånger och småfisa lite. Måste jag så klarar jag mig på en halvimme, men jag tycker bäst om att ha 2 timmar på mig. Då kan man ju gå ut med Zion, göra allt det ovannämnda, blogga och kanske ta en diskmaskin också. Nu får jag välja bort det mindre viktiga och bloga istället.

Föresten var jag inne på en kompis facebooksida igår, jag och Carro har diskuterat det tidigare - men fan va snygg han är/har blivit. Carro knows what I'm talking about:D
"Äh, jag skulle bara vilja hångla lite" haha. Vi har väldigt intressanta och givande diskussioner när vi går på promenad!

Och där smögfes jag lite, man får passa på när inte Gustav är inom luktradie. Man vill ju inte verka som en äcklig flickvän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback